Juvelieris Anatolijs Nazarenko (Latvija), speciāli izstādei izveidojis mūsdienu rotu un miniatūru kolekciju no bronzas, emaljas un pusdārgakmeņiem. Māksliniece Tamāra Čudnovska (Latvija) kopā ar juvelieri veidojusi leļļu un smaržu pudelīšu kolekciju, viņas darbos apvienota autorleļļu izgatavošanas māksla un juveliera meistarība. Violetas Ozunas (Latvija) iemīļotā tēma ir portreta lelles un jūgendstila sieviešu tēli. Elita Šmēdiņa (Latvija) veido humoristiskus leļļu tēlus, kuri it kā “izkāpuši” no jūgendstila perioda asprātīgajiem žurnāliem. Kristīne Verbicka (Igaunija) savos darbos apvieno stikla vitrāžas tehniku ar leļļu izgatavošanas mākslu, Kristīnes darbi atgādina slavenās Tiffany & Co lampas. Anastasija Fomina (Krievija) veido neparastus un mākslinieciski precīzus tēlus, viņas darbi pārsteidz ar negaidītiem risinājumiem. Biruta Bernutiene (Lietuva), pasniedzēja Viļņas Universitātē, viņas darbi ir izsmalcināti un stilizēti, tajos jūtama Lietuvas leļļu mākslas skolas ietekme. Aleksandra Čudnovska (Latvija) zīmolu „ALC ART” veidotāja, izgatavo izsmalcinātus lietišķās mākslas priekšmetus un suvenīrus, izstādē demonstrē Ziemassvētku rotājumu kolekciju, kurā izmantoti Tamāras Čudnovskas zīmējumi un Rīgas Jūgendstila namu arhitektūras detaļas.
Jūgendstila periods bija nozīmīgs arī leļļu mākslā. 19. gs beigās un 20. gs. sākumā lietišķajā mākslā parādījās jauni dažādu materiālu un tehnoloģiju savienojumi. Šī perioda mākslinieki atteicās no taisnām līnijām un stūriem un pievērsās dabas vijīgajām formām, apvienojot veidojamo priekšmetu mākslinieciskās un utilitārās funkcijas. Šajā laikā parādījās īpašs interjera leļļu veids pieaugušajiem - buduāra lelles un pusfigūru lelles, kuras bieži vien bija ne tikai dekoratīvas, bet arī pildīja konkrētas funkcijas: lelles-spilveni, tējkannu lelles, lelles-tintnīcas, lelles-otiņas, smaržu pudelītes utml. Tieši jūgendstila periodā parādās lelles, kuras mēs varam nosaukt par autorlellēm.